Alla inlägg den 15 oktober 2020

Av Ulrika - 15 oktober 2020 06:00

Hej!

 

Skapade precis en ny katehori. Känslor.

 

Rädd att den kanske blir mer deppig än jag vill.

Rädd att du inte kommer känna igen "fina" mig.

 

Tror ändå att kanske kanske behöver jag ha denna för

att lätta på lite känslor.

 

Jag vet att jag själv är en sån där som ganska lätt sätter

en mask framför mig. "Allt är ok" Det är i alla fall "ganska bra".

 

 

Det är ju inte alltid så egentligen. Tror att det kanske eventuellt

finns någon som känner igen sig i att bära masker.

 

Hatar det. Tycker väldigt illa om. Önskar att vi inte gjorde.

Att jag inte gjorde.

 

Vänder mig ofta, det är sant, till Gud vid sådana känslor och utbrott.

Det känns bra att veta att Han lyssnar och förstår.

 

En vän sa att jag kanske skulle behöva en psykolog som hjälper.

Känns som ett stort steg just nu.

 

Förlåt för ovanligt inlägg. Kram från Ulrika

 

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards