Alla inlägg den 13 oktober 2020

Av Ulrika - 13 oktober 2020 06:00

Hej du fina!

 

Du har säkert redan märkt att mina inlägg kommer lite

helt utan någon särskild ordning. Jag skriver oftast i förväg,

men just när inlägget ska komma blir bara ett klick.

 

Jag satte inlägget under två rubriker. Dels Lillavattenslangen,

för jag tror att jag väljer en film till dig, och dels Att tjäna Gud,

för jag tror att du behöver tänka större när du tjänar.

 

Angående Lillavattenslangen. Jag har på riktigt känt mig ledsen

och utanför när mina vänner inte vill ta sig tid att titta på mig via youtube.

 

Jag har skrivit och önskat. En dag tänkte jag... Jag är större än det.

Större än att älta det som jag tycker är problem och jobbigt för mig.

 

Kanske behöver även du tänka på att du är större? Låt inte det

som tycks vara ett slags problem, låt inte det ta över.

Låt dig inte besegras av det. Du är större.

 

Jag satte detta inlägg även i kategorin Att tjäna Gud.

Kanske är det just när vi försöker tjäna Gud som vi inte

riktigt verkar tas på allvar? Gud kommer ALLTID ta dig på allvar,

men kanske kanske upplever du det ibland som att du inte räknas.

Som att du inte är på riktigt?

 

Låt det då sjunka djupt in i ditt hjärta att du visst är på riktigt.

Det finns ingen annan som du.

 

Lillavattenslangen... Ska se om jag hittar en film till dig.

Titta om du vill.

 

Kram från Ulrika

 

Det råkade bli en jättelång film. Titta någon gång om du vill.

Var ganska nyklippt där ser jag. Nog snart dags igen!

 

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards