Alla inlägg den 2 oktober 2020

Av Ulrika - 2 oktober 2020 11:51

Jag hade så goda tankar. Skulle starta en ny kategori.

Skulle skriva en "live" för fredagen. Reflektera över händelser.

Jag brukade ju nämligen skriva mycket i förväg.


7 april 2017 18:26


Det blev ett enda...

 

Är det ett misslyckande? Eller är det kanske en liten

öppen väg att börja blogga igen? Ja att försöka så som

det går att skriva lite på fredagen?

 

Jag kan tänka att någonstans, i ditt liv, finns en väg som

är öppen för dig. Kanske har du inte upptäckt den än,

men den finns. Färdig för dig.

 

Var uppe en stund tidigt på morgonen. Då såg jag månen.

Det sken om den. Den lyste tydligt.

 

Bara en kort stund senare kom ett moln ivägen. Skymde.

Det blev alldeles svart.

 

Hade jag bara inbillat mig tänkte jag. Var det verkligen sant

det jag sett?

 

Du - det är sant att det finns ett ljus för dig. Kanske har det kommit

stora starka moln ivägen, men de är inte för alltid. Snart vill jag tro

på att vägen öppnas för dig.

 

Så som den kanske kanske gör med bloggen. Tycker om att skriva

till dig.

 

Kram från Ulrika

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards