Alla inlägg under februari 2021

Av Ulrika - 18 februari 2021 16:05

Hej du fina och värdefulla!

 

Du är fin och värdefull. Du är också mycket viktig.

Det skulle inte vara bra utan dig. 

 

Jag tror jag är ganska nära vad gäller boken 

som kanske kan bli. Vet bara inte om jag kommer 

att våga skicka iväg den till ett förlag. Det finns

säkert någon annan stans att vända sig.

 

Ska bara samla lite mod. 

 

Förresten... Jag önskar dig mycket av gott mod

att göra det du drömmer om. Du är värd allt sådant.

 

Kram från Ulrika 

Av Ulrika - 6 februari 2021 15:09

Hej ni fina!


Skriver verllige sällan här nu för tiden. Idag hade jag till och med glömt

vilket namn jag skulle skriva och vilket lösen. Knasigt.

 

Ett tag var jag inne här nästan varje dag. När man inte gör lika ofta,

är det som att man glömmer.

 

Kommer så klart in på tankarna att glömma i sitt andliga liv.

Det är vääl att Gud inte glömmer. Aldrig, förutom synden

vi bekänner - den väljer Han att glömma.

 

I alla fall... Det känns viktigt att för dig och mig hålla relationen

med Gud levande. Han är värd det, och du.

 

Tror vi hörs igen. Önskar du ska vara rädd om dig. Alltid.

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards