Alla inlägg den 14 juni 2021

Av Ulrika - 14 juni 2021 05:00

Hej!

 

  

 

Ja, jag är glad att du finns och framför allt vet jag säkert att Gud är glad att DU finns. Han har alltid haft goda tankar för dig. Tankar fyllda av kärlek.

 

Har suttit och fyllt i tisdagssången    Hela juni och hela juli kommer det en sång till dig. En sång som jag skickar via youtube. Jag har planerat så att de kommer redan klockan fem på morgonen.

 

Troligen sover du då, men kanske kan du på något finurligt sätt klicka in där redan när du vaknar. Då kommer en hälsning till dig. Bara en sång.

 

Mina andra planer är att ge dig korta hälsningar, nästan varje morgon   då du kan välja att ta med dem inför dagen, om du vill.

 

Vet ju så klart inte om jag kommer klara, men kanske kanske kan jag få vara med och inspirera dig till att sätta mål. Inspirera till att ha förväntan på vad Gud gör i ditt liv och i mitt.

 

Imorgon kommer en sång!

 

Kram från Ulrika

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards