Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Ulrika - 7 februari 2014 10:00

I söndags hade jag radio. Det här var en av texterna

jag hade med mig. Jag har tagit från min lilla bok,

så det är både radio och bok. Det handlar om det där

att du och jag får bära fram.

 

 

För flera år sedan drömde jag en dröm en natt. 

När jag vaknade var den fortfarande verklig för mig.
Det kom sig till och med så att jag predikade utifrån den. 

Jag hade drömt att jag väntade barn. Jag var jättedum i drömmen.

Gav ingen näring. Hade trånga byxor, så barnet fick inte plats att växa.

 

Tänker på detta med visioner för livet. Du kanske har en vision eller

tanke för ditt liv? Jag vet att Gud har det! Han vill låta dig bära fram.
Då vill jag gärna uppmuntra dig till att ge din vision, dina drömmar

och tankar, näring. Tänk gott om dem!


Sluta aldrig tro på dig själv. Tillsammans med Gud kan du göra stora

saker. Tror du inte Gud har lagt ner drömmar i ditt liv?! Då kommer

Han att hjälpa dig med dem.

 

Allt förmår jag i Honom som giver mig kraft.    


Fil.4:13

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards