Alla inlägg den 13 december 2021

Av Ulrika - 13 december 2021 17:00

Hej du värdefulla!

 

Vad gäller min senaste bok hade jag 99 A4 sidor som

inte kom med. 99.

Så du förstår nog att jag rensade en hel del. Det som finns

där kanske jag någon gång delar med dig. Det fanns ju bra tankar också.

 

En av dem handlar om bön klockan 6. För mig har det mer blivit 6.35,

men jag går fortfarande upp en liten stund. Någon enstaka gång har jag

stängt av innan det ringt.

 

Det är en bra tid. Jag håller fortfarande på att försöka lära mig be.

När jag till exempel hänvisar till Nya testamentet är det från de

stunderna som ordet kommer.

 

Vill du anta utmaningen? Jag brukar mest bara läsa, men om du är med

önskar jag göra mer. Så här stod det i boken, men den blev ju inte av:


Ett ovanligt beslut i en bok.

Ska vi bestämma? Du och jag? Jag vet inte om jag vågar egentligen. Men…

Klockan 6 på morgonen är jag uppe en stund med dig. Vi kan be tillsammans.

Har detta någonsin hänt i en annan bok. Tror inte det, men vi vill ju. Vi vill växa.

Jag vill. Gör det om du vill.

Därför skriver jag detta i min lilla unika bok till dig. Du är bäst.

Må Han som är fridens Herre alltid och på alla sätt ge er sin frid.

Herren vare med er alla.
2 Thess.3:16

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards