Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Ulrika - 20 mars 2012 18:34

Underbara Claras inlägg om kommande sommar.


Det här läste jag idag. Om sommaren. Jättehärligt.
Och jag har läst ett citat som någon gärna hade som favorit.

FRAMTIDEN ÄR NU.

Visst kan man nästan stå lite frågande inför tanken?
Ska man tänka nu eller ska man tänka då om ett tag?

När jag sitter här och funderar kan jag alldeles förstå
tanken och känslan av vad underbart det ska bli då...

Men jag ska nog mest försöka hamna i att framtiden är nu.
Nu är gott att få vara. Nu.

Önskar mycket att du ska få känna att nu är en bra tid gör dig.
Du är värd så mycket gott. Värd att orka ditt liv nu. Inte sen. Nu.

Nu är tid att lovsjunga. Jag behöver också lära det.


Jag Glädjer mig i dig
Jag Glädjer mig i dig
Du är min Herre Jesus
Jag Glädjer mig i dig
Jag Glädjer mig i dig
Du är min Herre och Kung


Med min mun vill jag förkunna ditt majestät
Med mitt hjärta vill jag utrycka min tacksamhet
Mina händer vill jag lyfta i längtan efter dig
Du är värdig, Värdig är Du
Du är värdig, Värdig är Du

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards